another day in paradise....

jag har hört att det är bra när det går 12 timmar mellan man äter.... speciellt när man jobbar
eller hur det nu var

men det är ju så SJUKT tråkigt att äta själv, och att vänta in Anna-Lena är ju inte direkt att tänka på...
skulle bara reta upp mig på henne inom loppet av 2 min

håller på att få panik på henne på dom ställen där hon måste vara med å ta glassen på en gång (tur att det bara är två)
försöker att låta bli att visa att att hon irriterar mig, men jag antar att hon känner av det, för hon börjar bete sig ännu mer nervöst och blir ännu segare och vet inte rikitigt vad hon ska ta sig till....och trampar runt fötterna på mig och är allmänt i vägen... som en hund ungefär!

nej..så får man inte säga, men det är så

är ganska imponerad av henne, på den tiden det tar för henne att packa upp 30 kolli glass, hinner jag åka till konum, ta en order på 40 kolli, plocka ur den ur bilen, plocka upp den i butik, och ta mig till nästa stället... Vad gör människan?!

Om det inte vore för att jag fick så grymt ont, skulle jag göra det själv.... skulle spara Per si så där en 5-6 timmar om dagen egentligen.... minst!

för fortfarande äre så, att de som tar längs tid för mig är att ta mig ner och sen ta mig hem!
och emellan, är så sjukt trött på vägen mellan Avesta - Fagersta....

jag som var så glad i morse, trodde att de var 5 veckor kvar nu...så inser jag när jag kollar i en kalender att det är 7! dammit... eller ja, eller nått... inte för att det är tråkigt, utan för att jag har så sjukt ont

Tummen och muskeln under såg ut som en ballong idag, och skinnet var så spännt över att jag tror att man skulle ha kunnat skära upp det med en...tandpetare?!

"det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0