bara 13 blåmärken....

vadå.... jag har väl bättre saker för mig än att vänta på en förrivirrad 29 årig småbarnspappa med en stundande 30 årskris på ingående....?
helt klart... haha

jag vet en sak jag ska änga mig åt i veckan....jobb :-P
fan vad jag älskar att jobba! det är så grymt skönt.... kollade iofs på min morris, å konstaderade att det fattades en massa kunder, skulle jag tro...kan ju inte vara så att de e bara är 21 st som ska ha nått av mina, vad är det? 36 som ligger egentligen?!

haha... A. vann helt överlägsent idag... var liksom aldrig i närheten... förlorade med si så där, 400 kolli :P å då är inte mina 653 kolli någonting att skämmas för, det är riktigt bra jobbat på min tur....utan några som helst förbeställningar (som vissa andra hade.... A. 370 st kolli på förbeställning...)


sen vet jag något jag har lust att ägna mig åt oxå....men det tänker jag då rakt inte berätta här :-P
that's my secret

- Hur ska jag veta det? Du berättar ju aldrig nått....

hmms....ligger nog en hel del sanning i det där Carro, men vad ska ja säga... Du vet att den dagen det är seriöst, och jag verkligen menar vad jag gör, så kommer du vara först att få veta det :-P
än så länge är det verkligen fröken Selldén oseriös som är i farten.... även fast jag lovat mig själv att jag ska sluta göra så här....
(tack..jag vet, vi behöver inte börja räkna upp allt som motbevisar det)

vad vare jag sa... jag har aldrig gjort nått dumt i hela mitt liv?! och mitt nya liv började i.... tja, låt säga, för 2 veckor sen, då har vi kapat allt :-P

haha..... fast utan det skulle jag väl kanske inte vara jag, så egentligen.... men alla behöver inte veta allt =)

tänk att det gick att hitta tillbaks till den jag är idag... det trodde jag inte för ett år sen, tänk vad mycket lidande jag hade kunnat bespara mig själv om jag bara hade vetat...


Han säger att mina ögon lyser...tänk om han visste hur glad det gör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0