tror dom seriöst....

tänkt att dom seriöst tror att jag bryr mig om vad dom heter...dom blir lika förvånade varje gång jag tittar frågande på dom när dom säger ett namn...

att dom inte lär sig att den enda jag möjligvis bryr mig om att ta reda på namnet på är frysansvariga?!!
(okej.... "vissa" hade jag nog tagit reda på namnet på även om de inte råkat sammafalla med frysansvaret...=P )

- Har inte Björn sagt nått om det?
- Björn? (tittar vädigt frågande)
- Lång, skäggig med glasögon?
-Han som slängde skräp när jag kom?
- Ja precis
- Nej, borde han det...?
(killen börjar titta nervös omkring sig, ser denne björn komma gående)
- Eh, nej alltså... eeehm nej... glöm det, det var inget....


haha... And so they were three =P

tror jag ska börja ta folk på allvar när dom säger att dom kommer sakna mig när jag slutar =)
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0