jag måste sluta....

alltså... åker man bara hem från jobbet utan att säga nått till någon?
jag kan förstå att det är jobbigt... jag köper det, men berättar man inte varför? Åtminstonde för chefen?

tack vare att hon åkte hem, fick jag jobba nästan 6 timmars övertid igår.... var lagom trött när jag kom hem! (istället för dom 2 som jag brukar ha)
alltså, grejen är... jag hade ut nästan lika mycket glass på dom 4 ställen som jag tog i borlänge, som jag hade på min egna tur... å så mycket glass går det inte i borlänge, förutom på Ica maxi och Coop Forum! Sålde mer Glass på Rätt Pris igår än vad A. gjorde på Coopen...

something is wrong with this picture...

å kvarnen, där ska vi inte ens tala om egentligen...fick plocka om hela boxen för att triumf hade tagit ALL vår plats... lagom glad när jag kom hem halv 8 igår... och lagom trött

jag var liksom redan sur och förbannad innan jag började med hennes vända... Fick lov att rinag till A. för att han skulle muntra upp mig och för att jag inte skulle be någon dra åt helvete... (nån...från kontoret)

- Är du långt ifrån Granngården?
- Är jag långt i från?!!! LÅngt ifrån.... jag har aldrig hela mitt förbannade liv varit längre ifrån...
-Dom är rädda att glassen inte går i boxen, att det blir för högt...
- DÅ kan du be dom att dom kan ta bort dom förbannade j'la botten plattorna om dom nu är så j'la rädda, så slipper vi ha det bekymret nått mer...
- Har dom bottenpalttor i? hur tar man bort dom?
- Frågar du MIG, om hur man gör? den kan en 3 åring göra... vet du vad? jag orkar inte prata med dej nått mer..
*klick*

fick lov att ringa upp efter att jag prata med A. för att be om ursäkt...

för övrigt, så Berättade han att en kille på jobbet är rädd för mig... jag som är så snäll =P
Han har till och med slutat att lasta min bil
vilket är förklaringen att det inte varit fel lastat på min bil den här veckan..kanske

kan förstå att han är lite rädd för mig, för enda gången jag typ sagt nått till honom är när jag har sagt åt honom hur han ska lasta bilen, eller hur fel han gör...

haha....jag skulle inte vara nån bra chef... speciellt inte med mitt humör
måste nog göra nått åt det snart...
 
jag undrar vad som gör att jag släpper vissa saker vissa gånger och andra inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0