tänk att...

- det står 25 mjukglassmix inne på lagret som du får lasta i morgon i ett frysfack...
- Jag har inget frysfack att lasta några 25 mjukglassmix i
- Men Han sa att du skulle göra det...
- Men varför lastar du inte in det i mitt "torr-fack"?
- Det får inte plats
- 25 mix? det får visst plats... är det där resten som ska in där (pekar på en pall med 7 kolli)
- Ja, det är det...
- Då får du lasta in mixen under det där...
- Men Han sa att du skulle göra det...
- Ska jag lasta in det?
- Ja i morgon bitti....
- Varför då?
- För att det är tugnt.....och dörren åker igen!

jahaaaa....du är lat! Jag förstår jag förstår...
jag vet inte... Han jobbar 4 timmar om dagen, och jag jobbar i genomsnitt 9-10... ska jag göra hans jobb då oxå?

tänk vad hjärnan kan skena iväg med en... i dagdrömmar
helt overklighets förankrade.... men ganska trevliga måste jag säga!

jag vill jag vill jag vill... Tänk att jag faktiskt vill!
trodde det skulle skrämma mig ganska rejält... men de känns som om det inte stör mig det minsta faktiskt

konstigt!

i morgon, i morgon.... då kan det hända att det blir sent hem... Kan hända, förhoppningsvis med en tom bil... Jag älskar när jag har tom bil hem :-P då vet man att man har gjort nått...

sen tror jag minnsann att det är dags att testa om bilen går under järnvägsbron i Krylbo...!
känner mig så grymt sugen på det... har varit de i typ 2½ månad nu..

om jag sänker den så mycket det går... så borde det verkligen gå!! borde till och med ha ½ dm kvar till godo utan att sänka överhuvudtaget.... men de säkra före de osäkra som det heter!


"och jag drog med dig i mitt fall
sen gled jag bara undan
så förlåt förlåt för allt
För min förbannad kluvna tunga

jag har ett foto någonstanns
där vi är drottningar och kungar
nu ligger bilder överallt
där gamla ansikten är unga

och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna
och det har varit en lång lång natt
men jag är glad att mina tårar
är behärskade och lugna"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0