Like...

har byggt ihop bästa playlisten till mp3 på länge tror ja... me like =) (med tanke på att jag har haft en å samma i över ½ år så är de mycket möjligt....)
är så nöjd

variot på tippen idag, jobbat, chillat....städat (eftersom jag var till tippen å slängde en massa skit!) och ja....
och jag är helt klart INTE trött...å det är inte bra =/
för i morgon ska de fane mig säljas glass

tror det ska flörtas en del oxå...känner verkligen för det, just nu...sen hur jag känner i morgon det e ju en helt annan sak
hade ju helt klart ingen lust i måndags... konstigt nog!

Tussilago har damp... sådan matte sådan Katt?
spader ska steriliseras i morgon... stackarn

Dagens låt Kleerup feat. Marit Bergman - 3 a.m

bvlev förresten stucken av en geting i morse när jag tankande på statiol hedemora.... gjorde hur ont som helst!
går in och frågar om dom har en värktablett å gubben svara
- Har du blivit getingstucken?

fint att han förstod vad jag skulle ha den till utan att jag ens hann säga nått...

nu äre bara ett litet rött märke kvar å gör inte ont....like =)

"waiting here, by the phone again, just like last night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0