Johan Jansson

Haha

har hittat min alter. ego. nu =P till och med döpt det...
Johan Jansson...inte visste jag att jag var kille egentligen!

And now you wondering... why?

Johan = från min lastbil... står Johan med rött på sidorna av den
Jansson = Heter det i A. telefon... och chefens :-P (fråga inte ens...)

Frågade en tjej idag om det bara var mot mig hon var otrevlig eller om det var en naturlig begåvning hon har...

tror inte att jag får göra sånt, men va faaan, hon har varit otrevlig mot mig i 2 månader nu, och så vitt jag vet har jag aldrig gjort henne nått!


A. teori :
Hon är lesbisk och har en crush på mig, men vågar inte göra nått åt det så då blir hon otrevlig i stället...

kan hon inte göra som en del killar då i stället... springa runt benen på mig och göra halva mitt jobb? =P
vissa chaufförer bör känna sig pikade....

hehe

hade lunch dejt med B idag.... nån måste ju se till att jag äter liksom
har nästan slutat ätit när jag kommer hem från jobbet oxå, för att de e så sjukt tråkigt!!!

......jag äter frukost åtminstone! (så inga klagomål tack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0