idag, är igår...

sovmorgon + hemma tidigt.... Grattis Fröken =)

om det börjar klia på min arm och jag får en massa röda irriterande små prickar på ett stället som jag leverera glass åt, känns det okej eller? Och det är bara där... jag var inte ens in mer än 2 min där idag, och så fort jag kom ut i bilen såg jag hur det började komma, och så kliade hela j'la vägen till Norberg...

Undra om det är han som har stället som jag är allergisk mot? =P haha


jag undrar om jag ska färga håret... börjar bli väldigt ljust tycker jag, men jag vet inte om jag orkar...

fick en film i söndags... med nya Kent låten, dvs den dom spelade i fredags på P&L =P Me like alot...

nej göra ett ryck, kasta sig in i duschen och sen ta å städa lite?
idag när jag har tid...


... och du ska ta mig härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0