I don't think....

t. gjorde mig uppmärksam på en sak som för mig är väldigt sjävlklar... jag tänker inte ens på det tror jag
han bjöd E. på ciggaretter hela kvällen, eller ja, fram tills dom tog slut, å när hon fick en av nån kompis, så ville han smaka, han hann knappt ta en halv bloss innan hon ryckte den ur handen på honom med motiveringen
"den är min, jag fick den nyss"

eeehm... jaha?! Vem har du fått alla tidigare ifrån?
alltså... dom flesta av mina kompisar, vi bjuder varandra... ena gången går jag å köper öl, å nästa går du... simple as that... ena gånger du på cigg nästa jag... jag bjuder på mat, du bjuder på mat....  mer förklaringar?! Någon?!

å så vitt jag vet har det nog alltid varit så... eller?
kom det samtidigt som vi alla började tjäna pengar så vi fick en hel del över?!
fats å andra sidan, så gör dom det nu... så det är ingen ursäkt egentligen!

B. var sur på mig inatt lät det som.... Jag undrar vad jag har gjort, eller inte gjort nu! för någonting var det...
- Bryr du dig?! Oh fan....å se

sen äre en annan sak jag inte gillar... jag gillar inte tanken på att bli bortvald innan jag ens fått visa vem jag är egentligen, det är inte schysst... eller? Alla borde få en chans... speciellt jag! För jag är definitivt värd en...eller två :-P

ungefär som när det gäller jobb...
"vem vill inte anställa mig?! Jag är en tillgång för alla..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0