Helgen....

åter igen måste det uppenbarligen upplysas om det
något som folk borde lära sig....

kommentera och berätta ALDRIG hur någon ska köra bilen när du sitter bredvid!!!
du tål det inte själv, så... vad i helvete får dig att tro att den du säger det till gör det?

det finns inget mer irritera än en "höger chaufför"...  oavsett vad det än gället...

sen, okej... om du verkligen är rädd, om det går i 150 när det spöregnar ute, fine...
men på torr sommarväg, i 60 km i timmen på 50 väg?!


sååå.... nu fick jag det sagt...sweet =)

har varit i örebro... roligt värre =)
cissi lekte kock i går å bjöd på smarigt sprödbakad torsk, men nypotatis och persiljesås i går när jag kom ner.... riktigt najs!

sen hängde vi, drack whiskey å va på nån... pub? tror de e den rätta benämningen...
du vet, där det är en massa folk, musik men man kan ändå prata med människor utan att skrika...

så idag har jag haft "whiskey-vocie" hett värre... haha eller inte =P
+ varit på ikea... riktigt nöjd!

så i mogon ska ja skruva ihop byrån... hittade äntligen en som passade i hörnet på sovrummet... =P
köpte även en hylla att ha i badrummet, så jag slipper ha allt i hallen...sweeet!

duschen och läggdags tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0