black holes... kanske inte

helgens bästa komentera:
- men Syrran, när det gäller sånt, då är du precis som en kille....!

Kan man vara annat när man vuxit upp med 3 bröder?
å varför ska man bry sig så j'la mycket...? är det något fel med att göra det som faller en in just för tillfället?
förstår inte riktigt problemet med att göra det, om man bara gör saker man faktiskt tar ansvar för och står för dagen efter?

varför ska någon annan bry sig om det?

hade en jätte bra dag igår, mat hos paps, bad med kusin, sen hem, bad å grillning ute på näset, och sen en sväng till falun.... som varade bra mycket längre än vad jag hade tänkt, men grymt trevligt var det :-P

snittade 125 km/h hem....fast det kanske jag inte skulle berätta för någon?
(jag älskar min bil!!)

var ut i långsjön å badade idag...nice, var på väg ut till skenshyttan på eftermiddan, men jag ändrade mig i bilen när jag såg alla molnen... så då blev de att häsla på farmor istället
   duktig flicka, klappa på =P

borde ta å betala mina räkningar!

it's easy to say I'm sorry, cause you always say don't worry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0