And you should...

varit riktigt produktiv idag...eller kanske inte
åkte fr¨ån jobbet vid halv 8 i morse å var hemma igen kl 1.... =P
sen har jag tvättat hemma hos mams.... fint det...
fick advokadohalvor med räkor, å jordgubbar med gräddfil...så grymt gott

you should really try it!

sen var vi på jysk å köpte trädgårsdmöbler, ett bord och 4 stolar, jag fick två....fick å fick, men ja...ni förstår =)
samtidigt hittade jag as-snygga sängkläder...
när vi (mams) betalde, så frågade jag hon i kassan om dom var med...för dom låg under alla dynor (till stolarna) ja visst svarade tjejen...

när vi kom hem å kollade på kvittot....så hade vi inte alls betala för några sängkläder.... haha =)

hon får faktisk skylla sig själv... jag klagar inte, jag frågade faktiskt...så jag har inte ens dålig samvete!
(jag som fick jätte dåligt samvete när jag råkade få med mig ett försvarets hudsalva från apoteket en gång)



...for some reason I can't explain
I know saint Peter won't call my name...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0