vad fan ...

vad fan har jag gjort henne?
vad är problemet egentligen?


jag förstår inte...förutom att tjejer är totalt dumma i huvudet...

det är min slutsats, haft den en ganska lång tid å blir bara mer å mer övertygad om att så är fallet
jag har inte gjort ett jävla dugg, och varför i helvete ska hon bry sig?

om man inte gillar någon, är det inte bara att sluta lägga energi på att en bry sig om personen?!
varför ska hon snacka skit om mig?

det enda jag vet att jag har gjort är att vara sur när dom kom in å förde oväsen i umeå å väckte mig, å jag har inte bra morgon humör, så är det bara... men att dömma mig på det?

hon har träffat mig å pratat med mig personligen i ca 10 min max...

måste hon gå å snacka skit om mig? saker som hon inte vett ett jävla förbannade dum om?

jag har aldrig sagt nått om henne, förutom att jag stör mig på att hon inte gillar mig utan anledning...
och det gör mig förbannat ledsen...

det är helt okej att ogilla en person, om man har en konkret anledning till det

det är jätte jobbigt att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0