Umeå, vart ligger det?


dagens mest onödig diskussion... plus att vi nu har haft SAMMA diskussion två gånger på mindre än 24 timmar,
jag säger "umeå, umeå, var ligger det?"
han svarar "få se, är det inte det som ligger efter sundsvall?"
Jag "om man åker över den där, vad heter den Öresundsbron"
Han "är det inte den som ligger i Norge?"
Jag "om man följer den där.... rv  70?"
Han "ja... eller är det inte 68an?"
Jag "va faaan...det är väl den där jätte långa vägen.. E någonting"
Han "E4an?"
Jag "ja just ja, om man följer E 4an kommer man till Söderhamn, Hudiksvall, Sundsvall, Härnösand, Ö-vik å sen Umeå"

färdig diskuterat....totalt onödigt, men väldigt roligt... 
                          

                                                                           
...can we bring yesterday back around?

Ska lyckas tjata till mig ett tankkort i morgon har jag en plan på...vet inte hur jag ska lyckas, men... dom kan helt enkelt inte skicka mig till Umeå utan...uteslutet, totalt uteslutet!
men det antar å hoppas på att dom tänkt på iaf....eller ja... här kan inte antas någonting men, iaf....

är så sjukt trött å seg egentligen...ska lossa på ICA kl 2100 å sen leksandsbröd å lasta bil och släp... hoppas att det ska gå bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0