Tomte mord!!

helgens härligaste (?!) kommentar
"hade du inte kunnat gått ut i mysbyxor igår, så hade jag sluppigt legat här nu..."

bah..jahaaaa, tack för den, hade du ingen egen vilja eller?  jag får väl gå ut i vad jag vill?
fast...jag har en känlsa av att det inte var menat riktigt som det lät så =)

mördade en tomte alldelse nyss..av chocklad, dängde hans huvud in i skrivbordet så han gick söndet :P
å nu ägnar jag mig åt kannibalism :-P

eller...skulle ha gjort om även jag var gjord av chocklad =)

fick ett akutbehov av brieost när jag var på coopen nyss.... är det normalt?!
köpte en president brie i alla fall...*gott*

fan Luvan, miss you like crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0